دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 / 11 / 1393
بازدید : 380
نویسنده : ati

 

 

به استناد نامه  شماره 11/61/120210 تاریخ 1393/11/26 مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی لیست اسامی حائزین شرایط در آزمون استخدامی مورخ  1392/3/17  که امتیاز لازم برای شرکت در انجام مصاحبه تخصصی را کسب نموده اند به شرح ذیل اعلام میگردد.

 

فایلها


estekhdam170.pdf 429.248 KB  
اطلاعیه.pdf 146.628 KB





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , نتایج آزمون های استخدامی , ,
:: برچسب‌ها: اعلام پذیرفته شده گان سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی اداره کل استاندارد استان آذربایجان شرقی ,
تاریخ : شنبه 7 / 11 / 1393
بازدید : 291
نویسنده : ati

 دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های 1391 و 1392 توضیح داد.


در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی 17 دستگاه اجرایی استان در سال 1391 که کلیه مراحل استخدامی را طی کرده و صرفا به دلیل عدم تامین اعتبار، ادامه مراحل استخدام آنها متوقف شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز ادامه فرایند استخدامی و پس از اخذ کد استخدامی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، از سال 1394 به کار گرفته می‌شوند.

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری همچنین از اخذ مجوز ادامه فرایند آزمون استخدامی 27 دستگاه اجرایی استان در سال 1392 و اعلام اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون به دستگاه‌های مربوطه خبر داده و تاکید کرده است: داوطلبان این آزمون نیز پس از طی بقیه مراحل استخدام و انجام مصاحبه، انتخاب و در سال 1394 به کار گرفته خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: اطلاعیه/ توضیحات دفتر منابع انسانی و تحول اداری در خصوص آزمون‌های استخدامی 91 و 92 ,
تاریخ : جمعه 1 / 11 / 1393
بازدید : 315
نویسنده : ati

 

طلاعیه مصاحبه تخصصی آزمون استانداری اداره اوقاف



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
تاریخ : یک شنبه 7 / 9 / 1393
بازدید : 317
نویسنده : ati

 مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 و مراحل رسیدگی به استخدام پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها را تشریح کرد.

علیرضا مهرآسا در این باره گفت: تمام مراحل مجوز استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر از محل مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در تاریخ 91/1/23 که اسامی آنان توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام شده است، انجام شده و دستگاه‌های اجرایی مکلفند جهت اخذ شماره مستخدم این افراد از طریق سامانه کارمند ایران اقدام کنند.

وی همچنین از ارسال لیست قبول‌شدگان اصلی باقی‌مانده از محل سهمیه استخدامی برنامه چهارم، آزمون مورخ 91/12/4 و مجوز تاریخ 90/12/28 فرزندان شاهد و ایثارگر به معاونت برنامه‌ریزی ریاست جمهوری جهت تامین اعتبار خبر داد و گفت: برابر قول مساعد مسوولان تا پایان سال جاری مشکل استخدام این افراد حل خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , خبرهای مرتبط با استخدام , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت آزمون‌های استخدامی سال‌های 91 و 92 دستگاه‌های اجرایی استان ,
تاریخ : جمعه 5 / 9 / 1393
بازدید : 265
نویسنده : ati

 نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی مورخ 92/3/17 اداره كل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اعلام شد و اطلاعیه ای نیز مبنی بر مدارك مورد نیاز و زمان مراجعه قبولین ذكر شده است. با آرزوی موفقیت امیدواریم سایر ادارات محترم آذربایجان شرقی نیز اعلام نتایج نمایند. لازم به ذكر است آزمون در خرداد ماه سال 1392 برگزار و پس از یك و نیم سال نتایج سه برابر اعلام گردیده است. این در حالی است برخی ادارات هنوز سه برابر را هم اعلام نكرده اند. اداراتی همچون راه و شهرسازی، بهزیستی، آب و هواشناسی و ... هنوز هیچ تكانی به خود نداده اند.
اطلاعیه كامل و مدارك مورد نیاز جهت اداره كل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در ادامه مطلب می باشد ...




:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: نتایج استخدام استانداری (17/03/1392) آذربایجان شرقی ,
تاریخ : دو شنبه 14 / 4 / 1393
بازدید : 303
نویسنده : ati

 به گزارش آناج، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم معارفه نخستین شهردار شهر آچاچی از برگزاری آزمون استخدامی در چند منطقه از استان آذربایجان‌شرقی در آینده نزدیک که شهر آچاچی میانه هم یکی از آنها است، خبر داد و در این رابطه خاطرنشان کرد: سعی و تلاش ما بر این است تا در تمام این استخدام ها از نیروهای جوان و بومی منطقه با برگزاری آزمون رسمی استفاده شود.

پورمهدی همچنین ضمن تبریک افتتاح نخستین شهرداری شهر آچاچی و ابراز خرسندی از حضور خود در شهرستان میانه با اشاره به این موضوع که انسان باید  از لحظه لحظه عمر خویش به نحوه احسن استفاده کند، اظهار داشت: خدمت برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و کسب رضایت پروردگار توفیق بزرگ الهی است.

وی با بیان این موضوع که تبدیل شدن آچاچی به شهر و افتتاح نخستین شهرداری در این منطقه مزایا و هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت افزود: قطعاً محبت و همدلی میان مردم و مسئولان در شهرهای کوچک و تازه توسعه یافته همچون آچاچی بیشتر است که توسعه و پیشرفت این منطقه مشارکت و فعالیت بیشتر مردم این را می‌طلبد.

وی از اجرای طرح الحاق شهرک‌های اقماری حاشیه شهر در آینده نزدیک در شهرستان میانه خبر داد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: آزمون استخدامی در آذربایجان‌شرقی برگزار می شود ,
تاریخ : یک شنبه 10 / 8 / 1392
بازدید : 460
نویسنده : ati

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فرایند کلیه آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس، در این اطلاعیه آمده است: به این وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استخدام که در آزمون‌های استخدامی سال‌های ۹۰، ۹۱ و ۹۲ استانداری شرکت نموده‌اند می‌رساند برابر مفاد بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ تاریخ ۱/۸/۹۲ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و در اجرای بند ۲ تصویب‌نامه شماره ۳۰۹۴۵/ت۴۸۷۰۲‌هـ تاریخ ۲۸/۷/۹۲ هیأت محترم وزیران، فرایند استخدام‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، متوقف اعلام می‌شود.

بدیهی است ادامه فرایند مذکور پس از اتخاذ تصمیم توسط معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان شرقی به اطلاع کلیه داوطلبان استخدام خواهد رسید.

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 1 / 8 / 1392
بازدید : 464
نویسنده : ati

 توضیحات ضروری:- داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر می‌شوند، باید مدارک مورد نیاز را از تاریخ ۲۳ تا پایان شهریور به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی  به اداره کل دستگاه اجرایی مربوطه در تبریز تحویل نمایند- نحوه مراجعه داوطلبان به دستگاه‌های مربوطه از طریق سایت همان دستگاه اعلام خواهد شد.- تحویل مدارک مذکور، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند.- پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.- اولویت انتخاب داوطلبان پس از احراز حد نصاب قبولی، با افراد بومی شهرستان محل جغرافیایی خدمت می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان، حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکند از داوطلبان بومی سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهد شد.- میزان سهمیه داوطلبان ایثارگر و داوطلبان معلولان از پذیرفته‌شدگان این آزمون، به ترتیب ۵ و ۳ درصد بوده و سنوات خدمت داوطلبان قراردادی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از احراز حد نصاب آزمون عمومی، محاسبه و مد نظر قرار می‌گیرد.- مدارک مورد نیاز جهت ارایه به دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی وضعیت استخدامی داوطلبان و صحت شرایط اعلام شده در زمان ثبت‌نام، به این شرح می‌باشد:

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 20 / 6 / 1392
بازدید : 453
نویسنده : ati

 به اطلاع کلیه قبول‌شدگان شرکت کننده در آزمون استخدامی مورخ ۹۲٫۰۳٫۱۷ استانداری آذربایجان‌شرقی جهت استخدام در اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌شرقی می‌رساند، نحوه مراجعه و تشکیل پرونده براساس جدول زیر می باشد.

داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر گردیده اند، و جزء لیست اعلامی میباشند لطفا” مدارک مورد نیاز را طبق زمان بندی اعلام شده از تاریخ ۹۲/۰۶/۲۳ به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی به آدرس تبریز – دروازه تهران – میدان استاد شهریار – جنب بوستان صدف مراجعه و تحویل نمایند.

تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند. همچنین اعلام نتایج قطعی آزمون، منوط به اتمام فرایند مصاحبه و گزینش است.

ضمنا اخذ مدارک از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳/۳۰ خواهد بود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 19 / 6 / 1392
بازدید : 507
نویسنده : ati

  نتایج اولیه آزمون استخدامی که بطور متمرکز در تاریخ ۱۷ خرداد سال جاری توسط استانداری آذربایجان شرقی برگزار شده بود از مورخ ۵ شهریور بر روی سامانه استخدامی به نشانی jazb.portaltvto.com قابل دسترسی است.
داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر می باشند مدارک مورد نیاز را از تاریخ ۱۵ تا پایان شهریور ماه به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی به اداره کل ثبت احوال آذربایجان شرقی تحویل نمایند.
تحویل مدارک مذکور صرفاَ برای بررسی صحت مدارک اعلامی داوطلب در زمان ثبت نام بوده و هیچگونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی کند.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 19 / 6 / 1392
بازدید : 599
نویسنده : ati

 داوطلبین گرامی ، مقتضی است جهت ارایه مدارک از ساعت ۱۵ الی ۱۸ بر اساس حرف اول نام خانوادگی طبق جدول زیر به بازرسی کل استان واقع در جاده ایل گلی – آخرکوی باغچه بان مراجعه شود.

روز و تاریخ تحویل مدارک
حرف اول نام خانوادگی
روز شنبه مورخ ۲۳/۶/۹۲
الف تا ب
روز یکشنبه مورخ ۲۴/۶/۹۲
ب تا خ
روز دوشنبه مورخ ۲۵/۶/۹۲
د تا ش
روز سه شنبه مورخ ۲۶/۶/۹۲
ص تا ق
روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۶/۹۲
ک تا ی



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 18 / 6 / 1392
بازدید : 481
نویسنده : ati

 اداره کل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای زمان‌بندی تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان که سازمان مورد تقاضای آنها، استانداری و فرمانداری‌های تابعه بوده است را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی ۱۷/۳/۹۲ که سازمان مورد تقاضای آنها، استانداری و فرمانداری‌های تابعه بوده می‌رساند جهت تحویل مدارک، طبق زمان‌بندی ذیل در تاریخ تعیین شده از ساعت ۸ صبح لغایت ۲ بعد از ظهر به اداره کل امور اداری و مالی استانداری مراجعه نمایند.

۱- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف الف، ب، پ، ت، ث شروع می‌شود: روز شنبه ۲۳/۶/۹۲

۲- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ج، چ، ح، خ، د، ذ شروع می‌شود: روز یکشنبه ۲۴/۶/۹۲

۳- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ر، ز، ژ، س، ش شروع می‌شود: روز دوشنبه ۲۵/۶/۹۲

۴- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ص، ض، ط، ظ، ع، غ شروع می‌شود: روز سه‌شنبه ۲۶/۶/۹۲

۵- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف ف، ق، ک، گ، ل شروع می‌شود: روز چهارشنبه ۲۷/۶/۹۲

۶- کسانی که حرف اول نام خانوادگی آنان با حروف م، ن، و، ه، ی شروع می‌شود: روز پنجشنبه ۲۸/۶/۹۲

۷- کلیه کسانی که در تاریخ‌های فوق موفق به تحویل مدارک نشوند طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۳۰/۶/۹۲ و ۳۱/۶/۹۲ فرصت دارند مدارک خود را تحویل نمایند.

 


:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 17 / 6 / 1392
بازدید : 498
نویسنده : ati

  باسمه تعالی نحوه مراجعه جهت تشکیل پرونده داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی مورخ ۹۲٫۰۳٫۱۷استانداری جهت استخدام در اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی توضیحات ضروری: – داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر شده اند ، باید مدارک مورد نیاز را طبق جدول زمان بندی فایل اکسل ، به اداره کل فرودگاههای آذربایجان شرقی به آدرس : تبریز – بلوار فرودگاه – فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز – ساختمان اداری – سالن اجتماعات تحویل نمایند. – تحویل مدارک مذکور ، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند. – پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند ، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 17 / 6 / 1392
بازدید : 659
نویسنده : ati

 پیرو اطلاعیه مورخه ۹۲/۶/۵ استانداری آذربایجان شرقی از داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی ( ۶۰ درصد و بالاتر ) در دستگاه اجرایی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی شده اند دعوت میشود بشرح جدول زمانبندی اعلام شده در ذیل از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ شهریور ماه به همراه مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه استانداری به کارگزینی اداره کل حفاظت محیط زیست استان واقع در چهارراه آبرسان – اول خیابان آزادی مراجعه نمایند .

* لازم به توضیح است به مدارک تحویلی خارج از تاریخ زمانبندی شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .
تاریخ زمانبندی شده جهت دریافت مدارک

۱- روز شنبه ۹۲/۶/۲۳ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای کلیبر – جلفا – چاراویماق – سراب
۲- روز یکشنبه ۹۲/۶/۲۴ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای ملکان – هریس
۳- روز دو شنبه ۹۲/۶/۲۵ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستانهای ورزقان – میانه – بستان آباد
۴- روز سه شنبه و چهار شنبه مورخه ۹۲/۶/۲۶ و ۹۲/۶/۲۷ متقاضیان استخدامی در محیط زیست شهرستان تبریز

توجه:اخذ مدارک از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳/۳۰



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 16 / 6 / 1392
بازدید : 559
نویسنده : ati

 توضیحات ضروری:

- داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر گردیده اند، و جزء لیست اعلامی میباشند لطفا” مدارک مورد نیاز ذیل را طبق زمان بندی اعلام شده از تاریخ ۹۲/۰۶/۲۳ به همراه تصویر کارنامه آزمون عمومی  به اداره کل هواشناسی استان آذربایجان شرقی به آدرس:تبریز-اول زعفرانیه –جنب مخابرات تحویل نمایند.

- تحویل مدارک مذکور، صرفا برای بررسی صحت اظهارات داوطلب در زمان ثبت‌نام بوده و هیچ‌گونه حقی برای قبولی در آزمون ایجاد نمی‌کند .قبل از مراجعه جهت تحویل مدارک از نظر تهیه کپی وموجود بودن اصل مدارک جهت جلوگیری از تضییع وقت اطمینان حاصل شود..

- پس از بررسی صحت مدارک ارایه شده داوطلبانی که حد نصاب آزمون عمومی را کسب کرده‌اند، این افراد بر اساس نمره آزمون اختصاصی، شرط بومی محل خدمت، ایثارگری، معلولیت، سابقه قرارداد با واریز بیمه از طرف دستگاه اجرایی و سایر اولویت‌های مندرج در آگهی آزمون، برای مراحل بعدی گروه‌بندی خواهند شد.

- اولویت انتخاب داوطلبان پس از احراز حد نصاب قبولی، با افراد بومی شهرستان محل جغرافیایی خدمت می‌باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان، حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکند از داوطلبان بومی سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهد شد.

- میزان سهمیه داوطلبان ایثارگر و داوطلبان معلولان از پذیرفته‌شدگان این آزمون، به ترتیب ۵ و ۳ درصد بوده و سنوات خدمت داوطلبان قراردادی دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، پس از احراز حد نصاب آزمون عمومی، محاسبه و مد نظر قرار می‌گیرد.

- مدارک مورد نیاز جهت ارایه به دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی وضعیت استخدامی داوطلبان و صحت شرایط اعلام شده در زمان ثبت‌نام، به این شرح می‌باشد:

۱-  پوشه (رنگ سبز برای داوطلبان ایثارگر، رنگ زرد برای داوطلبان معلول و رنگ آبی برای داوطلبان بومی شهرستان(

 -۲  اصل و تصویر شناسنامه (صفحه اول و توضیحات(

۳- اصل و تصویر کارت ملی (پشت و رو(

۴- اصل و تصویر مدرک تحصیلی یا گواهی موقت فراغت از تحصیل (سایر مدارک از جمله گواهی تعداد واحدهای گذرانده مورد قبول نیست(

-۵ اصل و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دایم برای برادران

-۶اصل و تصویر رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ حق ثبت‌نام آزمون

 -۷ اصل و تصویر گواهی ایثارگری از مراجع ذیصلاح

-۸ اصل و تصویر مدارک دال بر معلولیت از مراجع ذیصلاح

-۹  اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن برای محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا برابر مندرجات آگهی استخدام (درصورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه منطبق با محل جغرافیایی شغل مورد تقاضا باشد سایر مدارک مورد نیاز نیست.(

-۱۰اصل و تصویر حکم استخدامی به همراه تاییدیه بیمه مربوط برای احتساب سنوات خدمت مربوط و مشابه نیروهای غیررسمی دولتی (گواهی صادره توسط بخش خصوصی و شرکت‌ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد.(

توضیح: کلیه مدارکی که بعد از تاریخ ۱۳۹۲٫۰۳٫۱۲ صادر شده باشند پذیرفته نخواهند شد.

داوطلبان محترم برای اطلاع از تاریخ مراجعه جهت تحویل مدارک روی لینک زیرحتما” کلیک نمایید:

جهت مشاهده فایل زمانبندی مراجعه به منظور تحویل مدارک روی این لینک کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 13 / 6 / 1392
بازدید : 627
نویسنده : ati

 سه شنبه ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

(( اطلاعیه استخدامی تاریخ ۱۷/۳/۱۳۹۲ ))
ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی تاریخ ۱۷/۳/۹۲ بدینوسیله اسامی داوطلبانی که موفق به احراز حد نصاب نمره آزمون عمومی یعنی ۶۰ درصد و بالاتر در دستگاه اجرایی استاندارد آذربایجان شرقی شده اند بشرح جدول زمانبندی اعلام شده در ذیل از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ شهریور ماه بهمراه مدارک مورد نیاز به اداره کل استاندارد واقع در کوی ولیعصر – خیابان استاندارد – مراجعه نمایند .

تذکر : داوطلبان قبل از مراجعه با مطالعه دقیق مفاداطلاعیه و تهیه مدارک مورد نیاز صرفاً در تاریخ زمانبندی شده مراجعه نمایند .

بعلت بالا بودن تعداد نفرات به مدارک تحویلی خارج از تاریخ زمانبندی شده ترتیب اثر داده نخواهد شد .

تاریخ زمانبندی شده جهت دریافت مدارک

۱-از ردیف شماره ۱ تا ۱۶۰ روز شنبه ۲۳/۶/۹۲

۲-از ردیف شماره ۱۶۱ تا۳۲۰ روز یکشنبه ۲۴/۶/۹۲

۳-از ردیف شماره ۳۲۱ تا ۴۸۰ روز دوشنبه ۲۵/۶/۹۲

۴-از ردیف شماره ۴۸۱تا ۶۴۰روز سه شنبه ۲۶/۶/۹۲

۵-از ردیف شماره ۶۴۱تا ۸۰۰ روز چهارشنبه ۲۷/۶/۹۲

۶-از ردیف شماره ۸۰۱تا ۹۰۰روز پنج شنبه ۲۸/۶/۹۲

۷- از ردیف شماره ۹۰۱ تا ۱۰۷۱ روز شنبه ۳۰/۶/۹۲



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام , استخدام در سال 1393 , آزمون های استخدامی , نتایج استخدام , استخدام استانداریها , استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,
تاریخ : یک شنبه 28 / 3 / 1392
بازدید : 615
نویسنده : ati

 دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: 

فهرست نهایی معرفی‌شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه‌ اجرایی استان

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی نتایج نهایی معرفی شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان را که در تاریخ ۹۱٫۱۲٫۴ برگزار شده بود، اعلام کرد.

شایان ذکر است زمان مصاحبه تخصصی از طرف دستگاه‌های اجرایی ذیربط پس از هماهنگی با دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی به نحو مقتضی به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

برای مشاهده لیست نهایی معرفی شدگان به مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی بر روی تصویر زیر کلیک کنید:



:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استاندای آذربایجانشرقی , ,
:: برچسب‌ها: استخدام، استخدام در سال 1393، آزمون های استخدامی، نتایج استخدام، استخدام استانداریها، استخدام استانداری آذربایجانشرقی ,

تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">